Connect with us

Kubi Live Chat

“Bkay” Talks New Visuals For Hit Tune #KumkumBhagya, Crush And More On “KubiLiveChat”

Published

on

Bkay

KubiLiveChat: Good day and welcome to Ghana’s number online chat KubiLiveChat

Bkay: Good day Bro.

KubiLiveChat: To kick of with Who is Bkay?

Bkay: Bkay is a Congenial and a Versatile Artist who has his eyes opened to new experience

KubiLiveChat: That’s great! Why did bkay choose music and not any other occupation

Bkay: I have so much passion for music and music has been part of my life.

KubiLiveChat: How has the music journey been so far?

Bkay: Well it keeps getting tougher, but when it comes to KingLouisEnt, when the journey gets though we change our shoes.

KubiLiveChat: That’s a very great one plan for your and your record label! How many tunes has Bkay dropped so far?

Bkay: 4 singles!

KubiLiveChat: That’s wonderful!! How do you see the music industry now?

Bkay: Well what I have known from the start is, Ghanaian Music Industry is a Pay As You Go thing.

KubiLiveChat: Oh Yesu! Does it mean bribery and corruption?

Bkay: Lol. Well that is how you have termed it. To me Pay As You Go isn’t bribery. Bloggers,Djs and so on needs to eat.

KubiLiveChat: Nice One! As a singer which Artist do you look up ?

Bkay: I look up to many. But in Ghana my Number 1 choice is Mugeez.

KubiLiveChat: That’s a dope star! Any major tune so far?

Bkay: #KumkumBhagya #Iswear.

KubiLiveChat: Alright that’s dope! Which artists would you love to have a remix on based on these two tunes

Bkay: #KumkumBhagya = Systa Afia and #Iswear = Mugeez.

KubiLiveChat: Why Sister Afia?

Bkay: Well she loves what she does as an Artist.

KubiLiveChat: I can really see you watch and always choose the right artist for your works. Keep it up bro!

Bkay: Thanks Bro!

KubiLiveChat: It’s almost getting to the end of year, should we expect any new tune from you?

Bkay: For new tune it could be a Surprise. But will be dropping the Official video of #KumkumBhagya and its a must watch video.

KubiLiveChat: My people here you go, Kumkum Bhagya video gonna be a lit one. Any celebrity crush?

Bkay: Oh Yes!!! But….

KubiLiveChat: Name her haha.

Bkay: Well Systa Afia.

KubiLiveChat: Herh! So you dey? Hahaha! Where do we see bkay in the 3 years ?

Bkay: Working hard and smart to attain excellent Outcomes pertaining to my Career.

KubiLiveChat: Dope! Any last word for your fans?

Bkay: I just wanna say a Big Thanks to them for their unconditional support and that i Promise To deliver good Music. Botueeee!!!!

KubiLiveChat: There you go my people. Bkay is here to stay!!!

Facebook Comments

Kubidyza is a Global Celebrity Blogger, Music Promoter and a Social Media Influencer | Most Influential Blogger In Ghana For Bookings: Kubinho80@gmail.com

Kubi Live Chat

MC Mike Shanti Talks Working With BOSCHE, Event Guide & More On KubiLiveChat

Published

on

KubiLiveChat: Welcome to KubiLiveChat Ghana’s number one online Chat

How do you do MC Mike Shanti

MC Mike Shanti: Very very well by God’s grace, yourself?

KubiLiveChat: Am doing super Raaah!!! Mc Mick Shanti how did the MC work start?

MC Mike Shanti: Ermmm well let me make it brief for you. I actually started MCing in the year 2015. The man Eddy Blay Jnr. of Yfm inspired me to do so. Which I think he wouldn’t remember tho.

KubiLiveChat: Hahaha alright that’s great and how has the journey been?

MC Mike Shanti: It’s been very very interesting should I say but a bit tough tho

KubiLiveChat: I get it. So far which has been your biggest show?

MC Mike Shanti: But I was actually a TV Presenter at DMTV which is an online television that does only exclusive interviews and that was what motivated me to do MCing which is in the same line with TV Presenting. Well, truth be told all my gigs or shows have been the biggest.

KubiLiveChat: That’s great.based on DMTV how many years did u spend there?

MC Mike Shanti: Three solid years with DMTV Charley and I must say DMTV which is also a record label has had 70% positive impact on my career

KubiLiveChat: That’s great!!! Share with us your experience when you were with DMTV

MC Mike Shanti: Well they gave me all da necessary opportunities a young talent like me could ever get. Did a lot of commercials, some acting and hosted almost all their events for them. This is DMTV I’m talking about.

KubiLiveChat: Hahaha that’s great!!! Aside DMTV where again did u work at?

MC Mike Shanti: Hmmm ermmm this is something which gets people like “Huh”??? Hahaha. I was part of 2131 clubs founded by Jay Foley and Jeremie and from there joined “Event Guide” later on which I was a reporter and also a writer for them. At that time Event Guide has just started tho and today they’re a huge brand

KubiLiveChat: Alright so lemme ask how much were u paid at Event Guide

MC Mike Shanti: Haha very very interesting question tho. I was being paid Gh0.00 every month. I mean nothing oo Charley but is all good

KubiLiveChat: Oh Charley so you need u worked for free.

MC Mike Shanti: Yes oo for free. But it was a new growing company so I did understand

KubiLiveChat: Ok I get it and how much did DMTV pay u?

MC Mike Shanti: We all wanted to help but along the line, I had to quit Event Guide. DMTV was more of a partnership tho so any money that came in course of my duty I had a percentage in it

KubiLiveChat: Ok

MC Mike Shanti: So nothing like monthly salary

KubiLiveChat: I get it. Now aside from this where you booked to MC other shows?

MC Mike Shanti: Oh yes. I got the chance to MC an event by “BOSCHE” which is a German company that has other branches all over the world. They deal in tools and accessories. A very big company in the world tho and form that time till now I’ve been the official MC for BOSCHE every year. They pay well too.

KubiLiveChat: Wow!!! That’s very great!!! Congratulations

MC Mike Shanti: Thanks Charley. It’s all been God since day one

KubiLiveChat: Ibi so!!! How do people get to book u up?

MC Mike Shanti: Mostly through social media. And at times through phone calls too

KubiLiveChat: So drop them err

MC Mike Shanti: I’m everywhere just like Anas😂😂

KubiLiveChat: Hahaaha

MC Mike Shanti: Facebook- MC Mike Shanti
Twitter-shanti2131
Instagram -MC Mike Shanti

MC Mike Shanti: Final words tho??

KubiLiveChat: Okay go on pls

MC Mike Shanti: God bless everyone who in one way or the other gave me an opportunity in my career.Kojo Preko Dankwa of Kasapa Fm, Jay Foley, Eddie Blay and everyone.My mum who’s my biggest fan too as well.

MC Mike Shanti: Any artist out there who needs a PR I’m always available

MC Mike Shanti: God bless KubiLive as well.

KubiLiveChat: Amen eeeii brother Hahaha

MC Mike Shanti: Oya shoki.

KubiLiveChat: Ok Raaah!!! There You go, My people.

Facebook Comments
Continue Reading

Kubi Live Chat

Huawei Promoter Talks Latest Phone, Apple Trying To Sue Huawei & More On KubiLiveChat

Published

on

KubiLiveChat: Today we host a young Huawei Company personnel

Miss Seyram Welcome To KubiLiveChat Ghana’s number online Chat

Seyram: Thanks soo much for the platform

KubiLiveChat: Let’s talk about you working with Huawei. Tell us how you go about this kind of work

Seyram: Well, it’s a very pretty interesting job actually because you get to interact with different kinds of people with different mindsets. So basically being a Huawei promoter, you promote the phones that Huawei brings to the market. You educate people who are willing to learn about the phones and at the end of the day, you get to make your sales and also put smiles on their faces.

KubiLiveChat: This is very great! Based on you promoting Huawei phones which platform do you basically use?

Seyram: We use social media. but most importantly we have our Huawei reps in each Mall here in Ghana and the world at large because Huawei is an international company.

KubiLiveChat: Yes baby international brand! How many countries can Huawei be found?

Seyram: Over five countries. We are in Ghana: Nigeria, Dubai, China, and Ivory Coast.

KubiLiveChat: That’s very great! Based on you been a promoter for Huawei does the company take you to different places every year or month?

Seyram: Oh yes! If you are a promoter you can be transferred to a different shop after some months of staying in your shop. But when you become a manager, the company sends you out of the country either for you to learn more or just for vacation…..Hahaha.

KubiLiveChat: Haha that’s very great!!! Have you been transferred before?

Seyram: Oh noo. Not yet. Maybe soon. Very soon

KubiLiveChat: Alright!! Based on releasing phones from your company, how many times does Huawei bring out a new phone in a month?

Seyram: Well it depends on the demand and the competition around us; so like every 5 to 6 months we bring something new and slightly better than our competitors…Haha

KubiLiveChat: Very great!! Let’s talk about your latest phone. There is one it has the iPhone X notch

Seyram: Awww. That one is soo amazing mherrn. That’s the future…HUAWEI P20 Pro

KubiLiveChat: Great! According to your company, they had that in mind way back before iPhone brought it out, do you think Apple can later sue them for copying them?

Seyram: Well well well. They have already tried to but hey, you can’t blame us because Huawei is an international company and they do employ the Tech heads from Apple because they pay soo good…hahaha. We are not to be blamed

KubiLiveChat: Hahaha alright very lucky for you guys!!! Based on the sales of the Huawei P20 Pro how has its been so far?

Seyram: Demand is really high because of the specifications.

KubiLiveChat: That’s very great!!! I wanna know as a promoter how much do you get paid.

Seyram: Hehehe. Now that got me laughing real hard dude. With Huawei, every single soul gets paid differently
But our basic is from 600gh upwards and every promoter has a target to achieve
Some have $8,000 target. Others have more than that…And that’s what happens if the shop in which you are makes more sale. So if you get to hit your target, you can get twice as much of your basic salary. So basically the ball is in your court

KubiLiveChat: There you go, my people.

Facebook Comments
Continue Reading

Kubi Live Chat

Gyidi Talks Career, EP And More On KubiLiveChat

Published

on

Gyidi

KubiLiveChat: Today we host a young Ghanaian artist named Gyidi.

Welcome to Ghana’s number online Chat brother. How do you do?

Gyidi: How do you do to my brother.

KubiLiveChat: Doing very great brother. How has the music journey been for you?

Gyidi: So far it’s been great. I can’t complain, God has been gracious to me.

KubiLiveChat: Alright We Thank God for this!!! Are you signed under any record label?

Gyidi: No I’m not.

KubiLiveChat: Alright! Has any record label approved you yet?

Gyidi: No, none yet.

KubiLiveChat: Alright my brother!!! How did this music thing all start?

Gyidi: Hmmm. You probably wouldn’t believe me if I told you. Music as a career started when I joined Christ Symbolic Union (C.S.U) founded by Apostle Vinny Max Bani (AVMB) As part of his teachings and pieces of training, He encouraged us to develop our talents and discover our destinies. So he gave us opportunities to use and showcase our talents. He created a group, X4G, of which I was a part and that’s where it all began. But the earliest time I remember singing was in class two. But I never had music on the mind as a profession till I encountered CSU and AVMB

KubiLiveChat: This is wonderful. Let’s talk about your recent released EP. What was the inspiration behind it?

Gyidi: Okay, the Believe EP. As you know, my name is Gyidi, which is Akan (A Ghanaian language) for Believe or faith. So the inspiration behind this EP is what I stand for, that is, believing in who you are and everything you do because without it, it would be impossible to accomplish Anything.

KubiLiveChat: That’s very great!!! Which is your favorite among all these 5 tracks in your Believe album?

Gyidi: Uhhhmmmmm hehehe that would be very difficult to choose. I love all of them.

KubiLiveChat: Alright listening to the “Sound Of Music”. What was the motive behind it?

Gyidi: The motivation behind the song is the American Drama Film “Sound Of Music”. I really love that movie. Somewhere last year, I was thinking of a song that can bring together a number of rappers where we talk about our love for music, Sound Of Music was the perfect track.

KubiLiveChat: That was a major move!!!. Looking at all the tracks on your EP; which mainstream artist would you love to have a remix with?

Gyidi: Manifest/Kwesi Arthur – Fire

Sarkodie – Hands Up

I No Get Time – Worlasi, Ayat

KubiLiveChat: Raaah. Have you been able to get to these people yet?

Gyidi: Still working on it

KubiLiveChat: That’s very great!!! We wish you well. Any celebrity crush

Gyidi: Thank you.. .. Naah none.

KubiLiveChat: Hahaha. Whom do you look up in the industry

Gyidi: Frankly, I don’t look up to anyone but I do admire the works and work ethics of some artists like Sarkodie, Manifest.

KubiLiveChat: That great. Give us time social handles in case anyone wants to reach out to you

Gyidi: Sure. On Twitter and Instagram, it is @Gyidi_ And on Facebook it is @Gyidi.

KubiLiveChat: There you go, my people.

Facebook Comments
Continue Reading

ads




Like Facebook Page

Sparkling New Music (Recommended)

New Music!! (Recommended)

New Music!!! (Recommended)

New Music (Recommended)

New Music! (Recommended)

New Music!!!

New Music

New Music! (Recommended)

Trending This Week

Latest Stories

Trending